Första arbetsdagen 2011



Oj, vad jag sov illa inatt. Jag har inte sovit många timmar. Sista gången jag kollade på klockan var den ca02.00 sedan somnade jag till slut men jag har drömt en massa konstiga drömmar och vaknat till och från hela natten. Sedan vakande jag när Andreas klocka ringde 5.30 efter det låg jag vaken och väntade på att få åka till jobbet.

Det kommer nog att bli en väldigt seg vecka på jobbet. Det verkar som om många är lediga även denna veckan. Jag själv tänkte vara ledig på fredag.

Jag undrar hur många som har lagt en massa nyårslöften som de inte kommer hålla?
Själv har jag inte något löfte men jag har ett par saker som jag har tänkt jag ska bli bättre på och tänka på att göra.

Idag fortsätter bröllopsplaneringen. Jag har ett par saker jag ska kolla upp och sedan måste jag kika på kläderna och försöka bocka av ett par saker på listan. Tror det var mycket därför jag inte har sovit så bra inatt, så då är det bättre att ta tag i dem direkt och inte skjuta upp.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh... Vad tråkigt det är när sånt där händer.. Man vill inget hellre än att sova o ändå går det inte.. :0/

Nåt nyårslöfte har jag INTE gett!! Jag gav ett löfte för några nyår sen- Att ALDRIG mer ge ett nyårslöfte!!! O det har jag faktiskt hållt!!! ;0)

Lycka till med planerna!! ;0)



KRAMAR!!

2011-01-03 @ 20:06:30
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0