Kuddar


Nu när allt julpynt och allt rött är borta så behövs det köpas lite allt möjligt nytt och fräscht.

Först måste jag köpa nya små gardinkappor till köket. Det skulle jag ha gjort i höstas men de gröna från i somras fick sitta kvar. Men nu har jag hittat vanliga vita på Jotex som jag ska beställa.

Med nya gardiner behövs ju även nya kuddar till soffan. Det fick mig att inventera bland alla kuddar jag har hemma, eftersom jag vet att det är en hel del. Trots 25 (!) kuddar i en säck och nästan lika många kuddfodral så hittade jag inga som jag tyckte färgen passade på.

Jag kollade på HM Home och hittade ett par som jag tyckte var så fina.



En liten del av alla kuddar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0