Segare än segast...


Usch, jag är sjuk... Jag är så rastlös samtidigt som jag är så trött så trött. Men igår så städade jag iallafall hela dagen, det gick inte snabbt för jag fick sätta mig ner var 10 minut.

Iallafall, i fredags var jag ledig. Camilla och jag åkte till Erika som har flyttat till nytt hus i Lindö. Det var verkligen jättefint! Vi busade med Max och jag hade Leia på min arm nästan hela tiden, så underbart mysigt. Hon är så snäll!

På kvällen hade syrran och jag lite kvalitetstid. Vi var först på Butlers och åt plankstek och efter det var vi på bio och såg The Town. Början var bra med lite seg, slutet var väldigt spännande och mitten vet jag inte riktigt för då sov jag, hihi. Men det var iallafall en väldigt mysig kväll!

Camilla hade med sig en jättefin blomma till mig, som tack för lånet av lite "pynt" till deras visning.
Tack snälla! Det kom verkligen lägligt nu när jag har kastat att fula julblommor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0