Skön lördag


Andreas och jag har inga måste denna helg och det känns underbart skönt! Jag vaknade halv 7 imorse så det blev ingen vidare sovmorgon men jag låg i sängen till 8 iallafall. Då gjorde jag lite frukost och löste senare melodikrysset.

Klockan 11 hade vi bokat en badmintonbana på racketstadion. Det var jättelänge sen vi spelade och det var riktigt kul! Lite ringrostig i början men vi kom snart in i det. Det var väldigt jämt men Andreas tog hem de flesta seten, men jag det sista och det är ju det som räknas.

Vi gick upp till mamma och pappa och fikade lite. Sedan tog vi en promenad till Hageby och köpte en massa frukt som vi ska mumsa på ikväll.

Nu har Andreas åkt till sin bror en stund så jag ska först olja bänkarna i köket och sedan ska jag slänga mig i soffan. Jag tänkte se Dear John. Hoppas den är bra!



Hela krysset löst idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0