Update


Oj, det var länge sedan jag skrev något nu. Det har väl inte hänt så mycket. Det blir tjatigt att bara skriva om träningen, men det gör jag nu igen ;)

Förra veckan hann jag med alla de 8 passen som jag hade planerat. Att ha en riktig skön vilodag i söndags var verkligen behövligt.

Denna veckan kommer det bli 7 pass, jag missade både i måndags och onsdags. Men det gör inget det var bara pga roliga saker.

I måndags var jag och Camilla hos Frida och hälsade på lilla Nellie, 2 månader. Oj, så söt! Herregud så sugen man blir ;) De hade även de finaste katterna jag har sett. Jag som inte ens är någon kattälskare.

Vad jag gjorde i onsdags kanske förblir en hemlighet. Jag ska känna lite på det om jag vill skriva om det. Det finns dessvärre alldeles för många pessimister och jag orkar inte förklara mig. I´m a beliver! Är inte den man pratar med det så blir det bara jobbigt. Mycket kryptiskt, jag vet. Men de som vet förstår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0