Holger


Välkommen till världen lilla Holger!

Anna och Lukas fick sin lilla Holger 27/5. Det känns som om jag verkligen känner honom, då han redan har varit på vårat bröllop. Dock i magen på sin mamma, men iallafall!

I lördags åkte vi upp till dem i Stockholm. Sist vi var där var i höstas och det var då de berättade att de var gravida. Vi sod i deras nyinköpta, urblåsta lägenhet i byggdammet skålade och jag grät som vanligt.

Kändes ganska konstigt att vara där nu i en lägenhet som är underbart fin med en liten son! Åh, jag blir rörd bara jag tänker på det.

Så fort Anna öppnade dörren med lilla Holger på armen brast det för mig, oj vad jag grät. Men han är så otroligt fin! Vi hade så mysigt i flera timmar med lilla familjen.

I hänsyn till alla vill jag inte lägga ut något kort på honom, men en söt liten fot och hand kan jag bjuda på =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0