It´s FRIDAY. I´m in love


Fredag idag, herregud så skönt. Det har varit mycket de senaste dagarna och jag är så trött. Men idag lyser solen och jag hoppas på en fin helg.

Idag händer det en viktig och jobbig grej men det är bara att ta tjuren vid hornen. Det är bäst att få det överstökat så att man slipper gå med magont som jag har gjort den senaste veckan.
Men allt löser sig och både jag och Andreas försöker vara positiva.

Igår satt vi och planerade vår trädgård lite. Åh, jag vill så gärna bara börja gräva! Det ska man tydligen passa på att göra nu när tjälen har gått ut jorden och innan det har torkat ur.

Ja, jag tror nog att vi kommer ha fullt upp i helgen då vi även ska åka till Västervik på lördag. Vi ska fira Andreas mormor och efter det blir det fest för hans kusin som fyllt 30år.

Underbara helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, behöver nog ett snack tror jag =)

Hoppas ni får en fin helg i Västervik! Kram

2011-03-25 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0