Lite nytt


Jag har äntligen fixat till hallen nere i källaren. Det är ett ganska stort "rum" men väldigt omöblerbart. Pga att det åt alla håll finns en dörr, fönster, dörr, trappa eller dörr.
Men nu äntligen är det nästan klart. Så pass som under trappan där alla modem och diverse sladdar ligger, så jag måste fixa en bra plats/förvaring för det.



1, Fönstret har min pappa renoverat, buketten är min bröllopsbukett från då vi var i rådhuset. Matta från Jysk

2, Fotöljen hängde med huset, bordet IKEA 249:-, Tavlan är ett tyg som jag satt upp på en massonitskiva, diverse lulllull från Plantagen och Blomsterlandet 


Kommentarer
Postat av: Sandra M

Du får alltid till det så himla fint och hemtrevligt! Önskar jag var lika duktig som du! Kraaaam

2011-03-24 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0