Möhippepresenter


Idag tände jag ett härligt doftljus som jag har fått av Camilla. Ljuset fick jag på min underbara möhippa. Då kom jag på att jag inte har visat presenterna ännu. Alla tjejer som var kvar på kvällen hade köpt varsin present och jag skulle då gissa vem det var ifrån. Jag kan säga att det var inte så svårt, jag känner mina tjejer och de känner mig. Åh, så härligt!

                                                 Doftljus från Camilla, underbar doft!



Två bilder från Annas påse. Mycket minnen ifrån Norge och gymnasiet i den  =) Pennan avslöjade mycket, hihi,


En fin kartong från Anna R, detta är precis vad som visar vad som är vi två. Jag älskar dig min fina fina underbara vän!


Erika såklart! Smink är vår grej.

Yogamattan var från Sandra och Elin. Mycket träningsprat hos oss =)


Spelet var från Emma, knäppgökar båda två =)


Svårt att veta vem fjällkartan var ifrån ;) Självklart var den ifrån Sandra och jag längtar enormt tills vi kan gå på tur i de Norrländska fjällen.


Ljus med enormt fina ord från Sofie. Hon sa att jag hade inspirerat henne till mycket och hon sa väldigt fina ord till mig. "Nothing is impossible to a willing heart"


Finaste favorit ljuset från finaste underbaraste Syster! Just denna hade tydligen varit svår att få fram, just denna är från utlandet, det är just vad jag vet =)




De sista fina korten är från Malin, Linda, Sara och Therese, som dessvärre inte kunde komma på möhippan. Men det betyder att jag får två möhippor! Eller hur Malin ;)  Malin har scrappat ett underbart fint kort till mig! Talang som hon är!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men Gumman då... Vad GULLIG du är!! Men SÅÅÅÅ talangfull är jag INTE!! Men det är ju så RUSKIGT ROLIGT att scrappa!! ;0)

O så MYCKET FINT du fick!!! ;0)

O det är KLART att det ska bli PARTAJ!! Men nu kan vi ju inte kalla det för MÖhippa.. Det får bli FRUhippa istället!!! ;0) SNART hoppas jag!!

MASSA KRAMAR!!!

2011-05-15 @ 11:27:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0