Todays, yesterdays and the day before


I måndags var jag på det efterlängtade ultraljudet. Jag var och kollade min gallblåsa, efter mitt gallstensanfall som går att läsa mer om här. Jag fick redan då veta att jag hade en stor sten som satt där. Läkaren sa att hon skulle skicka svaret till min läkare.
På kvällen var jag och tränade trots att det var sjukt varmt. Men efter det fick jag enorm energi och satt igång med allt möjligt här hemma.

Igår var det så jobbigt på jobbet att jag trodde att jag skulle svimma. Den enorma hetta gjorde mig vresig, arg och sur. Alla var så på jobbet, men tur att man vet vad det beror på ;)
På kvällen åkte jag och tränade igen och döm om min förvåning när jag fick enorm energi efter det igen. Träning är livet! Tänk att jag tycker så! =)

Idag gick det bättre på jobbet och det var skönare att jobba. Förutom att "big boss" berättade att det skulle bli enormt mycket på jobbet nästa vecka. Han tyckte vi skulle låsa dörren, stänga av mailen och telefonen och hjälpa till i produktionen..... Åh, lalala va kul!

Camilla, Degen, Andreas och jag var och badade i Lillsjön efter jobbet. Oj, så skönt det var att svalka sig lite!
Efter det grillade vi hos oss och Camilla och jag delade på en flaska rött. Många skratt blev det!
Mysigt att bara ses sådär en onsdag kväll! Men jag funderar fortfarande på det där med alkoholen i en 2,8 %, hahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0