Drinkkväll


I lördags hade vi drinkkväll när Davis och Anna var här. Vi skulle göra varsin hemlig drink.
Jag fick ett härligt recept av Marie på jobbet.
Jag vet inte vad den heter men jag döpte den till Schlagerdrinken, kvällen till ära =)




Recept:

Annanasjuice
Saft från 2st citroner
Saft från 2st lime
Cocosbaccardi (funkar nog med vilken sprit som helst)

Det frös man sedan in ett dygn i förväg.
Det bildades då en ismassa som man skopade upp i glas.
Fyll på med Sprite och drinken är klar.

Så mumsigt! Speciellt en varm sommarkväll kan jag tänka mig!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, låter som nåt för mig! Brukar gilla Malibu och ananasjuice...

2010-03-17 @ 10:03:07
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0